وقتی برات کلمه ی "باشه" با نقطهی کنارش و یه گل "🌹" میفرستم بدون خیلی رو اعصابمی🙏🏻
هدایت شده از | آقای عدنان |
🛑 تلاوت کنید
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
أَلَمْ تَرَ کَیْفَ فَعَلَ رَبُّکَ بِأَصْحَابِ الْفِیلِ ﴿١﴾ أَلَمْ یَجْعَلْ کَیْدَهُمْ فِی تَضْلِیلٍ ﴿٢﴾ وَأَرْسَلَ عَلَیْهِمْ طَیْرًا أَبَابِیلَ ﴿٣﴾ تَرْمِیهِمْ بِحِجَارَةٍ مِنْ سِجِّیلٍ ﴿٤﴾ فَجَعَلَهُمْ کَعَصْفٍ مَأْکُولٍ ﴿٥﴾
نـبـٰات .
دیروز ولادت امام موسی کاظم بود ولی یادمون رفت 😔💕
الان تبریک میگم 😌🌱
ولادت امام موسی کاظم رو تبریک عرض میکنم انشاالله که با پسرشون امام رضا جانم یه عیدی خوبی بهمون بدند و چی بهتر از عاقبت بخیری :)🥲🍃