خیلی بده آدم یه مدتی بقیه رو دلداری بده به خودش که میرسه میبینه نه کسی هست دلداری اش بده نه خودش میتونه خودشو آروم کنه : ))🚶🏻♂
تو همون "هیچی" هستی ، وقتی بقیه دارن ازم میپرسن دارم درمورد چی فکر میکنم و میگم "هیچی" .