نـبـٰات .
اوهوم ، حالم خوبههااا ولی نمیدونم چرا برای یه بریدگی ِ ساده نشسته ام دوساعت گریه کردم جوری که دیگه
اینکه داداشم از سر لج بازی دوباره روی اون بریدگیم زد و بدتر از قبلش شد دوباره به گریه ام میندازه🚶🏻♂
نـبـٰات .
اینکه داداشم از سر لج بازی دوباره روی اون بریدگیم زد و بدتر از قبلش شد دوباره به گریه ام میندازه🚶🏻
و جالبیش اینجاس مطمئنم مثل اصلیِ گریه هام بریدگی نیست : ))
پیش ما از عشق میگویی به شوق دیگری
دل ندادی که نمیدانی چطور دل میبری
گفتنی ها را نگفتم تا نداند دیگری:) 🌒
(هیراد)
عجیبه که برای یه کاری سه بار استخاره گرفتم و سه بارش هم خوب نیومده خیلی خوب اومده🌚✨
نـبـٰات .
امشب از اون شباس که دلم خیلی میخواد بمیرم ^^
واقعن کاش میمردم ، کاش میشد یه بلایی سرِ خودم بیارم : )
باشه من قول میدم فراموشت کنم و با نبودت کنار بیام فقط لطفا تا منو میبینی لبخند نزن 🚶🏻♂. . .