هدایت شده از طهوراء⁶⁷
اینو دارم میگم که گوش هاتونو باز کنین..
کار به خودم ندارم که برام آرزوی مرگ کردین اینا ولی اصلا کار قشنگی نیس که آرزوی مرگ دیگران و میکنین🗿
نـبـٰات .
اینو دارم میگم که گوش هاتونو باز کنین.. کار به خودم ندارم که برام آرزوی مرگ کردین اینا ولی اصلا کار
یهو آرزو مرگ میکنین بعد باهم میمیریم و اون دنیا همو میبینیم بعد دیگه اینجاس که کارتون گیر میکنه💀🤏🏻