بزرگترین نشونه تنهایی اینه که . .
آدمایی که کنارت هستن نمیدونن به شما چی میگذره 🚶🏻♂ .
شاید بعد این همه گریه خداوند به فرشتگان بگوید :
روح ِبندهام را بگیر که دیگر توان ِ
جنگیدن ندارد...:)
هدایت شده از طهوراء⁶⁷
بله پس چی فکر کردی ؛ من با آدمای جدید زندگیم دارم کم کم فراموشت میکنم:)🤌🏻