شاید بعد این همه گریه خداوند به فرشتگان بگوید :
روح ِبندهام را بگیر که دیگر توان ِ
جنگیدن ندارد...:)
هدایت شده از طهوراء⁶⁷
بله پس چی فکر کردی ؛ من با آدمای جدید زندگیم دارم کم کم فراموشت میکنم:)🤌🏻
درسته که وقتی بهت فکر میکنم تو خودم میرم انگار حالم بده ولی وقتی یادِ خاطره هامون میافتم لبخند میشه گوشهی لبم :)💕🤏🏻
کاش میشد روی پیشونیم بنویسم . .
من اخيرا بسيار شکننده ام و به تار مو وصلم لطفا در برخورد و رفتار بامن نهایت دقت را داشته باشید 🚶🏻♂ .