روانشناسا میگن: کسایی که زیاد گریه میکنند مشکل قلبی میگیرند
_این یکیو دیگه مدیون توام چون به لطفت دیگه قلبی نمونده که مشکل پیدا کنه:) 🌒
نـبـٰات .
چمیدونم ، مثلا زنگ بزن بگو <زنگ زدم صداتو بشنوم> 🌝
همچنان قلبم اون لحظه : 🎀💞💘💖💓💕💗✨🌱
یکی میشه مسئولیتِ اینکه <من اگه نشستم برای آدما و رفتاراشون گریه کردم> بزنه توی دهنم رو قبول کنه 🎀 ؟