فراموش کردن کاری نداره که ...
دوتا کار باید انجام بدی
کور بشی که جاهایی که با هم رفتین خاطراتش زنده نشن
کَر بشی که دیگه صداشو نشنوی:)
نـبـٰات .
فراموش کردن کاری نداره که ... دوتا کار باید انجام بدی کور بشی که جاهایی که با هم رفتین خاطراتش زنده
اگه خیلی هم دوستش داری بنظرم بمیری بهتره 🚶🏻♂.
چون بازم بهش فکر میکنی ...
پیامام همه مخاطب داره ،ولی متاسفانه هیچکدوم بدستش نمیرسن ..
چون نمیتونم عضوش کنم🙂😂