جدی جدی واقعیت داره که هر کی بهت گفت دوستت دارم دیگه پیشت نمیمونه و تنهات میزاره (:
هدایت شده از [مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای مرگ زمانی سراغ من بیا که ؛
من در حال سجده برای خدایم باشم ،
که تو از آمدنت لذت ببری و من از رفتنم :)
آدما دو جور ناراحتن ، یا غم دارن یا خیلی غم دارن ...
دومی گریه نداره ، اشک نداره ،صدا نداره ، میره تو دلی که تَه نداره:)
خیلیا تو این دنیا یکی رو دارن که ندارن یعنی تو دلشون دارن ولی ندارنش : ))
_دیالوگ✨
بعضی وقتام هست که بعضی آدما میان که با رفتنشون زندگیمون قشنگ تر بشه
بزارید دوستون داشته باشن
بزارید اذیتتون کنن
بزارید حرصتون بدن
و خیلی یهویی و بی دلیل سرد شید
بعدشم بزارید برن
بزارید برن
بزارید برن
اون موقس که میبینید چقدر زندگی معنادار تره:)
نصیحت امشب:)🌒