eitaa logo
نـبـٰات .
718 دنبال‌کننده
462 عکس
141 ویدیو
4 فایل
_بسم‌اللّه اینجا ؟ . جایی برای بازتاب لحظه لحظهء زندگیم توسط لنز دوربین : ). کپی ؟ خیر . [هرچه در خاطرم آید تو از آن خوب‌تری : ) 🤍𓏲] https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_2ytonci&btn=نبات. صحبتی باشه درخدمتم؛ و خلاصه‌که‌بمون‌باهام🌚🌱
مشاهده در ایتا
دانلود
تو یه درخت قشنگی و منم پیچک :)
متاسفانه واقعا احساس تنهایی هیچ ربطی به تعداد آدم‌های اطرافتون نداره.
کاش میشد برگردم این روز 🚶🏻‍♂ . . .
واییییییییییی آخه من دورت نگردم اینقدر نازی ؟🥲>>>>
جدی جدی واقعیت داره که هر کی بهت گفت دوستت دارم دیگه پیشت نمیمونه و تنهات میزاره (:
هدایت شده از [مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای مرگ زمانی سراغ من بیا که ؛ من در حال سجده برای خدایم باشم ، که تو از آمدنت لذت ببری و من از رفتنم :)
و چقدر جملهء‌ دوستت دارم از زبونِ کسی که دوستش داری بهت حس خوبی میده:))🥲>>>
من از پس ِهرکاری برمیام ولی باید قبلش گریه کنم🚶🏻‍♂
اینم از امروزِ انیمه ایی🥲😂🎀>> شَنبه ²¹ شهریور :)
آدما دو جور ناراحتن ، یا غم دارن یا خیلی غم دارن ... دومی گریه نداره ، اشک نداره ،صدا نداره ، میره تو دلی که تَه نداره:) خیلیا تو این دنیا یکی رو دارن که ندارن یعنی تو دلشون دارن ولی ندارنش : )) _دیالوگ✨
بعضی وقتام هست که بعضی آدما میان که با رفتنشون زندگیمون قشنگ تر بشه بزارید دوستون داشته باشن بزارید اذیتتون کنن بزارید حرصتون بدن و خیلی یهویی و بی دلیل سرد شید بعدشم بزارید برن بزارید برن بزارید برن اون موقس که میبینید چقدر زندگی معنادار تره:) نصیحت امشب:)🌒