نـبـٰات .
امروز کُلا توی شک بودم ولی خیلی خوب بود🥲😂>>>
کلا الانم داره پشمام میریزه 🗿
ولی بیاین قبول کنیم منتظرش نیستماتون همش دروغه!
همتون یه گوشه از قلبتون منتظرید برگرده:)