ولی بیاین قبول کنیم منتظرش نیستماتون همش دروغه!
همتون یه گوشه از قلبتون منتظرید برگرده:)
چقدر خوب شد تورو پیدا کردم !
وگرنه من از کجا میفهمیدم
یه نفرو میشه اینقدر دوست داشت:)
از اونجایی که من همیشه روز شمار میزارم میخوام روز شمار تولد بزارم ولی نه هروز 💀🎀.
نـبـٰات .
از اونجایی که من همیشه روز شمار میزارم میخوام روز شمار تولد بزارم ولی نه هروز 💀🎀.
فعلا در حال حاضر بدونین ¹⁷روز دیگه تا تولدشه : )))✨