هدایت شده از جانا : )
یکی ازم پرسید:
چرا با اینکه خوبی میکنی ولی بدی میبینی باز هم خوب بودنو انتخاب میکنی؟!
گفتم: چون من با خدا معامله میکنم نه آدم ها...!
نـبـٰات .
راستش مهم نیستی که بخوام آدمای اطرافتو بشناسم🚶🏻♂.
با این حال دلم برات تنگ شده👩🏻🦽✨.
هدایت شده از کنجِخلوتاشرفالسلطنهورژن2026🍄
_خانمم پاچهتو بکش رو کفشت مگه پادگانه🤣
نـبـٰات .
_خانمم پاچهتو بکش رو کفشت مگه پادگانه🤣
عادی ترین گیری که معاون مدرسهمون به من میده 🗿:
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مالکیت ِ آسمان به نام کَسانی نوشته شده است که به این زمین دل نبستند : )))