اینجاست که شاعر میگوید¹:
تو از درون سینه ام قلب مرا ربودی
تو نیمه ی دیگرم که نه تمامِ من تو بودی : ))✨
نـبـٰات .
امروز خیلی خوب بود🥲🌱>>>>> *بمونه به یادگار از ¹⁷مهرِ⁴⁰⁴ : ))))✨
و اما امروز🥲🛐✨>>>
*بمونه به یادگار از ²⁹مهرماهِ⁴⁰⁴ : ))
نـبـٰات .
و اما امروز🥲🛐✨>>> *بمونه به یادگار از ²⁹مهرماهِ⁴⁰⁴ : ))
امروز ؟یه روزی که توش فقط ما بودیم و لحظه هایی که هیچ وقت تکرار نمیشن : )))))✨💕
بمونهبهیادگاراز آخرینروزمهرماهِ⁴⁰⁴🌝🌿