دلبستن آسون بود،
دل کندن اما نه...
تهش شد یه بغضِ سنگین،
که نه فرو میره،
نه میشکنه.
و من موندم
با قلبی که هر شب،
بیصدا میمیره...
:)
وَ مَن به جایی رِسیده اَم که دیگر وَقتِ دادَنِ فُرصَتِ دوباره به تو را نَدارَم وَ نَخواهَم داشت:) 🌒