آدمی رو که فکر میکردم باهم یه رشته میریم و تا آخرین ترم دانشگاهمم باهمیم الان وقتی همدیگه رو تو خیابون میبینیم راهمونو کج میکنم👩🏻🦯...
من به دل میگیرم چون واقعا مطمئنم آدما میدونن دارن چیکار میکنن و چه حرفی میزنن👩🏻🦽..
هیچوقت آدما رو بیشتر از اون اندازه ای که دوستون دارن دوست نداشته باشید🖇
چون بعدش فقط حال بدی براتون میمونه...🙃
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مادر به تپش های دلِ حیدر ؛
به جَوونیِ علیاکبر : )))
نـبـٰات .
_ برگ ها میریزند ولی بعضی لحظه ها با بعضی آدما تو دلِ آدم ریشه میزنن : ))🪴 *بمونهبهیادگاراز ⁷ آ
و امروز : )))🛐>>>>
*بمونه به یادگار از ¹²آبانِ⁴⁰⁴🌚✨