هدایت شده از نـبـٰات .
علامهمجلسی فرمودند:
شبِ جمعه مشغول به مطالعه بودم ، به این دعا رسیدم :
<اَلحَمدُلِله مِن اَوَّل الدُّنیا اِلی فَنائِها وَ مِنَ الآخِرَه اِلی بَقائِها.
اَلحَمدالله عَلی کُلَ نِعمَه ، اَستَغرالله مِنَ کُلِّ ذَنبِ و اَتُوبُ اِلَیه.
و هُوَ اَرحَمُ الراحِمینَ .🪴>
بعد از یک هفته مجدد خواستم آنرا بخوانم ، که ندایی شنیدم از ملائکه که گفتن <ما هنوز از نوشتن ثوابِ قرائت قبلی فارغ نشده ایم : )))☘>
_حتما بخونید : )🤍
خدایا دفعه ی بعد اگه یه خواب دیدم که خیلی دوستش داشتم خواهشا بعد از اون خواب دیگه بیدار نشم 👨🏻🦯
نـبـٰات .
خدایا دفعه ی بعد اگه یه خواب دیدم که خیلی دوستش داشتم خواهشا بعد از اون خواب دیگه بیدار نشم 👨🏻🦯
چون واقعا زندگی کردن برام سخت میشه : ))
نـبـٰات .
من تمومش کردم زندگی ول کن نیست: )))💔 #چاوشی^^
من تمومش کردم ، چاووشی ول کن نیست : ))...
هدایت شده از Mahlin²²
بعضی وقت ها باید بپذیری که بعضی از آدم ها
فقط میتونن در قلب باشند نه در زندگی .
نـبـٰات .
بعضی وقت ها باید بپذیری که بعضی از آدم ها فقط میتونن در قلب باشند نه در زندگی .
و برعکس بعضی آدمایی که باهاشون ارتباط داریم فقط میتونن توی زندگیمون باشن نه توی قلبِمون 👨🏻🦯.