نـبـٰات .
بعضی وقت ها باید بپذیری که بعضی از آدم ها فقط میتونن در قلب باشند نه در زندگی .
و برعکس بعضی آدمایی که باهاشون ارتباط داریم فقط میتونن توی زندگیمون باشن نه توی قلبِمون 👨🏻🦯.
ولی برمیگردن ..
چون همه آدما برمیگردن به همونجایی که دوست داشته شدن ؛ اونموقعی که کسایی که دوست دارن رو از دست میدن
ای کاش وقتی برمیگرده من هنوز همون آدمِ قبلی باشم : ) .
*منو بگردونید به اون شبایی که شبکهی پویا این لالایی هارو میزاشت : ))✨