ولی برمیگردن ..
چون همه آدما برمیگردن به همونجایی که دوست داشته شدن ؛ اونموقعی که کسایی که دوست دارن رو از دست میدن
ای کاش وقتی برمیگرده من هنوز همون آدمِ قبلی باشم : ) .
*منو بگردونید به اون شبایی که شبکهی پویا این لالایی هارو میزاشت : ))✨
19.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_دیگه توی دنیا به چی اعتباره ، کسی که براش مُردی دوستت نداره : )