هدایت شده از بسمربالعــشق|𝗕𝗥𝗘
من هرگز کسی را از زندگیام حذف نکردم ، همه آنها در حادثه اعتماد مُردند.☕️
از ته قلبم براتون آرزو مى كنم هيچوقت مجبور نشيد واسه گفتن يه "دلم برات تنگ شده" ى ساده، از خودتون سوال كنيد بهش بگم يا نگم 🚶🏻♂
نامه های کوتاه شبانه¹ :
سلام نور دیده !
امشب حالم خوش نیست .
از تو خواهشی دارم ،
قول و قراری باشد میان ما
اگر ، زبانم لال ، تو رفتی
و من ماندم که هیچ
به قول سیف فرغانی :
بیتو جهان کلبهی احزانِ من !
و اگر تو ماندی و من رفتم ،
به هرکه سراغِ مرا از تو گرفت
مثل نظامی بگو :
جانش ز شکنجهی جهان رَست !