نـبـٰات .
محبوبم الان باید میبودی باهم توی بارون قدم میزدیم🚶♀
اگه محبوب منم بود الان بیرون زیرِ بارون بودم👨🏻🦯
امروز که گلستان شهدا بودیم، مادر شهید و همسر شهید هم حضور داشتند.
آخر مراسم، وقتی برای عکاسی کنار یکی از مزارها رفتیم، همسر شهیدی که توی برنامه بود رو دیدیم.
گل نرگسی که به ایشون هدیه داده بودند، گذاشتند روی مزار یک شهید.
اول فکر کردم همینطوری روی مزار گذاشتند، اما بعد فهمیدم مزار همسر خودشونه : )))✨
بعد، یک تکه از گل رو جدا کردند و گذاشتند گوشهی عکس شهید.
درسته یه حرکتِ ساده بود، اما نشون میداد که عشق و یاد همسرشون هنوز زنده است و توی دلشون ادامه داره : ))) .
#حالِخوب:)🪴
واسه یبارم که شده دلم میخواد یکی یکاری کنه و بعدش بیاد بگه ”بخاطرِ تو کردم“👨🏻🦯 ...