هدایت شده از Mahlin²²
من یه معذرت خواهی به خودم بدهکارم برای دوست داشتن آدمایی که هیچ وقت دوسم نداشتن🙃……
بهوقتِ ² دی ¹⁴⁰⁴
رفیقِ عزیزتر از جانم :) تو همیشه کنارمی، با مشاورههات راهو روشن میکنی برام = )) .
هیچوقت ازت دلگیر نشدم، چون بودنت عین آرامشه : )) .
خندههات مثل یه انرژی تازهست که حالمو خوب میکنه 🫂.
هرچی دارم از رفاقت، تویی که معنیشو کامل کردی ، خوشحالم که تو رو دارم، چون بودنِت مثل نفس کشیدن آسونه : ))
امیدوارم امسال برات پر از شادی و اتفاقای قشنگ باشه و چه خوبه که امروز بهونهایه برای گفتن همهی اینا : ))))💕>>>
تولدت مبارک : ) .
قرار بود از ماهِ شبِ تولدت عکس بگیرم ، اما اولِ ماهِ و از ماه خبری نیست : ))*
نـبـٰات .
بهوقتِ ² دی ¹⁴⁰⁴ رفیقِ عزیزتر از جانم :) تو همیشه کنارمی، با مشاورههات راهو روشن میکنی برام = ))
واییییییییییی ننهههههه 😭
ذوقییییییییییی شدمممممم خیلی زیاد خوشحالم ممنونممممم که امروز روز برام قشنگ تر کردین واقعا ازتون ممنونم ✨
منم خیلی دوستون دارمممم❤️