هدایت شده از . جایِبوسه .
دلم میخواست همهچیزم را بدهم و دستش را تا ابد در دستم بگیرم. دلم میخواست بداند تنها نیست؛ غمی که بر دوشش سنگینی میکرد، دلم میخواست خودم آن را بقیهی عمرم برایش به دوش بکشم.
بابالحوائج، پناه دلهای بیپناه است؛ هر که به او رو کند، بیدستخالی بازنگردد : ))🪴 .
وقتی بفهمی آدما فقط بر اساس سطح درک خودشون همه چیزو میبینن از توضیح دادن دست میکشی.
- نیاز به کسی دارم برای ساعتها گفتگویِ عمیق، جوری که یادمون نیاد از کجا به اینجا رسیدیم.
هدایت شده از نیلماه¹¹⁴؛
مرگ واقعا خیلی دردناکه..
فکر کن اون آدم دیگه هیچ جایی از این دنیا نیست که بتونی توی آغوشت بکشیش
اون مرده:))