بابالحوائج، پناه دلهای بیپناه است؛ هر که به او رو کند، بیدستخالی بازنگردد : ))🪴 .
وقتی بفهمی آدما فقط بر اساس سطح درک خودشون همه چیزو میبینن از توضیح دادن دست میکشی.
- نیاز به کسی دارم برای ساعتها گفتگویِ عمیق، جوری که یادمون نیاد از کجا به اینجا رسیدیم.
هدایت شده از نیلماه¹¹⁴؛
مرگ واقعا خیلی دردناکه..
فکر کن اون آدم دیگه هیچ جایی از این دنیا نیست که بتونی توی آغوشت بکشیش
اون مرده:))