eitaa logo
رسانه مردم
178 دنبال‌کننده
10.3هزار عکس
8.1هزار ویدیو
21 فایل
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ انتقاد و پیشنهاد @ahmad_m313 @shahadat_114
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از  آنتی سلبریتی🎬
جالبه که خانم منصوره مصطفی زاده در حوزه ی کودک و نوجوان کتاب می‌نویسه! عبدالرضا هلالی و تیم اش هم دست گذاشتن دقیقا روی همین حوزه! با وجود همچین آدمهایی احتیاج به سند ۲۰۳۰ برای تربیت نسل جدید نداریم! خودشون یه تنه، مجری ۲۰۳۰ هستن! 🎬 آنتی سلبریتی https://eitaa.com/joinchat/2067791886C00959371cb
دیروز در مغازه لوازم تحریری دفتری با چنین طراحی جلدی دیدم چرا هیچ نظارت و برخورد جدی با این هنجارشکن ها نمیشه این تصویر چه چیز رو به بچه هامون القا میکنه؟ برهنگی ، رابطه با جنس مخالف ، رقص و ... کاملا ضد فرهنگ 💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب @yaazahra_ir
هدایت شده از حرف مردم
▪️حرف حساب☝️ استاد تقوی
هدایت شده از حرف مردم
☝️ ☑️جواب این بزرگوار به امثال ✍یک سوال هم من حقیر دارم! ⁉️چرا علیه السلام رو پذیرفت ولی با یزید جنگ کرد🤔🤔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴عزاداری انقلابیِ 🇮🇶 عراقی‌ها امسال متفاوت بود! 🔹 آنها روی پرچم همجنس‌بازها ، روی پرچم آمریکا و اسرائیل و روی پرچم سوئد عزاداری کردند. ⚠️ خوب می‌شه اگر هیأت‌های ایرانی هم چنین حرکتی رو در شهرهای مختلف کشور خودمون بزنن 👌 (ع) ✌️جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @HalalZadeha 💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب @yaazahra_ir
▪️هتک حرمت در اکباتان موسیقی زننده و رقاصی... از پخش ابا داریم 💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب @yaazahra_ir
13.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻باز هم بیانیه یزیدپروران مجمع مدرسین و محققین قم❗️ ‼️عمامه به سرهایی که می خواهند ایران را آندلس کنند مهسا امینی را قربانی می خوانید؛ اما شهید عجمیان ها و آرمان ها را نمی بینید⁉️ ⬛️ در دهه محرم، دهه حماسه، حرف از رابطه با یزید زمان می زنند ⚠️ روحانیون ما تبلیغ را جدی بگیرند؛ ببینید مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم استحاله فرهنگی جامعه را جدی گرفته اند! 🔶 علما و خواص جامعه کمر امام حسین علیه السلام را شکستند. اول آنها دست رد به سینه امام حسین علیه السلام زدند، بعد کوفیان. 🔶درد شما نیست مگر بی ایمانی ⛔️ مردم فریب برخی عمامه به سرها را نخورند. فریب عنوان ها را نخورند ⛔️ وزارت کشور از عمامه این افراد نترسد؛ جلوشان را بگیرد 🎙حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رحیم‌پور ازغدی: نخستین هیات سکولار را یزید برگزار کرد و اولین شخصی که بر امام حسین(علیه السلام) اشک ریخت عمر سعد بود ♦️یزید دستور داد برای امام حسین (علیه السلام) مجلس ختم قرآن بگیرند ولی هیچکس نباید سخنی بگوید
هدایت شده از حرف مردم
7.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این کارها بغیر از علائم آخرالزمان چی میتونه باشه؟ لعنت خدا بر شیطان و پیروانش ❌توهین به مراسم و خود علیه السلام توسط خود هیئتی ها در ... ⁉️چرا مسئولین مربوطه این هیئت ها رو نظارت نمی کنند😡
هدایت شده از دفاع از حق
🔻رخنه‌ی لیبرالیسم در جبهه‌ی انقلاب ۱. برخی نیروهای تجدیدنظرطلب در درون جبهه‌ی انقلاب، نسبت به غیرانقلابی‌ها، ملایم و منعطف و مدارایی‌اند اما انقلابی‌های اصیل را به‌شدت، طرد و‌ نفی و سرکوب می‌کنند. اگر اینان به انقلابی‌های اصیل بگویند «سوپرانقلابی»، اختلاف و انشقاق ایجاد نکرده‌اند، ولی اگر انقلابی‌های اصیل به آنها بگویند «صورتی»، گسست‌آفرین و وحدت‌شکن هستند. در واقع، سیئات انقلابی‌های اصیل، حسنات اینان است. پس با معیارهای دوگانه و خودخواهانه مواجه هستیم. ۲. تعبیر دقیق‌تر و‌ زیباتری که می‌توان درباره‌ی اینان به کار برد، «انقلابی نمایشی» است؛ چون انقلابی‌گری‌شان، از برخی ظواهر و صورت‌ها فراتر نمی‌رود و عمق هویتی ندارد. وانمود می‌کنند که انقلابی‌اند، اما دچار چرخش و دگردیسی شده‌اند. ۳. شاید اولین برچسب را به این جماعت، شهید بهشتی زد که به آنها گفت «نیروهای بینابینی». یعنی هم این طرف هستند و هم آن طرف. آدم‌های دوشخصیتی که هنوز تصمیم نگرفته‌اند چه باشند.‌ ۴. در دهه‌ی اخیر، عده‌ای رفتند زیر پرچم «اسلام رحمانی». آیت‌الله خامنه‌ای هم‌ در مقابل‌شان گفت اسلام رحمانی، همان معارف نشأت‌گرفته از «لیبرالیسم» است. این هم از برچسب غلیظ ایشان. بعد از مطهری و بهشتی، دیگر چندان اصطلاح «التقاط» را به کار نمی‌برند. من اینان را التقاطی می‌دانم؛ همان «اسلام رحمانی» که ترکیب اسلام و لیبرالیسم است. ۵. برخی از انقلابی‌ها کوشیدند ادای اصلاح‌طلبان درآورند. شدند کپی کپی. از اصالت‌ها بریدند و به اصیل‌ها گفتند تندرو. البته درباره صورت مشترک و مخرج مشترک داشتن‌شان با اصلاح‌طلبان، هیچ‌گاه توضیح ندادند. نرم‌نرمک چرخیدند. ۶. درباره‌ی «برجام» و «فضای مجازی» و‌ «حجاب»، مانند خاتمی و اصلاح‌طلبان فکر می‌کنند. فقط مشکل اینجاست که برخلاف اصلاح‌طلبان، تعبیر «حضرت آقا» را هم ضمیمه‌ی استدلال‌های اقتباسی خود می‌کنند. ۷. حاج‌قاسم را نیز از آن خود می‌دانند؛ همان کسی‌که می‌گفت دختر شهید، فقط به قصد «هدایت» می‌تواند با دختر بدحجاب، ارتباط داشته باشد نه به قصد «رفاقت»؛ یعنی حتی رفاقت با اینان را نیز نمی‌پسندید. نمی‌دانند سیاست حاج‌قاسم، «سیاست هدایت» بود نه «سیاست تمایز». هم برجام را تصمیم نظام می‌دانستند و هم فتوحات منطقه‌ای حاج‌قاسم را می‌طلبیدند. ۸. رهبر انقلاب از سه مرحله سخن گفته‌اند: خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی. اینان چون در مرحله‌ی خودسازی، شکست خورده‌اند، اراده‌ی انقلابی ندارند و به‌جای جامعه‌سازی، در پی جامعه‌سنجی هستند تا مطابق ذائقه، حکومت کنند. ۹. در اغتشاش سال گذشته دیدید که «مواضع دوپهلو» داشتند. هرچه فریاد داشتند بر سر نظام و نوع حکمرانی کشیدند؛ مانند خاتمی. دوگانه‌ی نظام/ مردم را پذیرفته بودند؛ همانند اصلاح‌طلبان. ۱۰. حداقل یک دهه است که کسانی در درون جبهه‌ی انقلاب، التقاطی شده‌اند. کلیدواژه‌هایی هم دارند: وحدت/ خلوص، همبستگی/ دوقطبی‌شدن، عقلانیت/ تندروی، فرهنگ/ امنیت، جذب حداکثری/ طرد، و ... . از همه‌ی اینها روایت غلط دارند. ۱۱. از اصول بریده‌اند اما انتظار دارند که همچنان در هسته‌ی مرکزی گفتمان انقلاب باشند. به ما می‌گویند «تنگ‌نظری» نکنید ولی مسأله این است که خودشان «تجدیدنظر» کرده‌اند. دایره‌‌ی انقلاب و خودی نیز باید متناسب با بازاندیشی‌های دوره‌ای آنها گشاد شود؛ چون معیار، اینانند نه ارزش‌ها. ۱۲. به همان معنا که امام خمینی به بازرگان، «برچسب لیبرال» زد، من هم این اصطلاح را به اصول‌گرایی نسبت می‌دهم. روح بازرگان در بخش عمده اصول‌گرایان، حلول کرده است. «اسلام رحمانی»، فصل مشترک اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان شده است. اسلام رحمانی، یعنی لیبرالیسم و هر کس به مؤلفه‌های آن معتقد باشد، دچار التقاط شده است؛ چه اصلاح‌طلب و‌ چه انقلابی. ۱۳. جالب اینکه میان «بدنه» و «بالایی‌ها»، تفاوت آشکار وجود دارد؛ بدنه‌ی انقلابی که در کف هستند، وفادارند اما هرچه فراتر می‌رویم و به نخبگان می‌رسیم، موارد استحاله بیشتر می‌شوند. گویا وضع اجتماعی (قدرت) و وضع فکری (حقیقت)، تا حدی با یکدیگر نسبت عکس دارند. ازاین‌رو، جماعت از راه انقلاب بازگشته و به تفکر اصلاحات پیوسته، اکثریت نیستند که «واسازی فکری‌»ام به «واگرایی اجتماعی» برسد. ۱۴. از هرچه که واسازی‌شان کند متنفرند؛ مثل همین متن! بی‌درنگ، واکنش منفی نشان می‌دهند و برآشفته می‌شوند. نگرانند که مبادا نسبت‌های فکری و هویتی پنهان‌شان با اصلاح‌طلبان آشکار شود. می‌گویند خودمان هستیم ولی تاریخ اصلاحات می‌گوید تکرار آنهایند. تجدیدنظرطلبی را از سطر نخست آغاز کرده‌اند. ۱۵. راه «بازسازی انقلابی» از «واسازی اصول‌گرایی» می‌گذرد. اینان برای تداوم قدرت خویش، امکان‌های انقلاب را به زنجیر بسته‌اند و مردم را در انتظار جهش تاریخی، دلسرد کرده‌اند.
هدایت شده از دفاع از حق
💠 امام خامنه ای: مهم ترین حوزه در امر به معروف و نهی از منکر، حوزه مسئولان است ... آن هم نه به صورت خواهش و تقاضا؛ بلکه باید از آنها بخواهند ... ❌امان از غفلت در اجرای فرامین امام جامعه⁉️ 💠 ترک امر به معروف مسئولین،نتیجه اش شده غرور و پررویی و قدرت طلبی وثروت اندوزی بخشی از مسئولین نظام وناامیدی نیروهای انقلابی وبدبینی مردم 🔻هنوز دیر نشده؛ ◀️همه باهم«جهادمبارزه با فساد در ساختار مدیریت کشود+ جهاد مبارزه بافساد اقتصادی بااولویت ،مسئولین » (خ ولیعصر عج، تقاطع جامی)
هدایت شده از دفاع از حق
♻️ خطر تهی شدن جمهوری اسلامی از اسلام 🔴 هشدار امام خمینی ره در مورد جمهوری اسلامی لفظی 🔰امام خمینی ره: « ما جمهوری اسلامی لفظی نخواستیم ... ما که می گوییم حکومت همان طور که اسلامی است، محتوایش هم اسلامی باشد، یعنی که شما بروید، در هر که شما بروید، در هر که شما بروید، در هر و که شما بروید، در هر که شما بروید، در هر مدرسه و دانشگاه که شما بروید، آنجا را ببینید؛ احکام اسلام را ببینید. این برای این است که ما حکومت اسلامی خواستیم. ما جمهوری اسلامیِ لفظی نخواستیم. ما خواستیم که حکومت در مملکتمان - و ان شاء الله در سایر ممالک هم - اجرا بشود. » (صحیفه امام خمینی ره، ج8، ص282 و 283) ✍️پ.ن: مسئولین حواسشان را جمع کنند که جمهوری اسلامی واقعی، همین است که امام می گوید. از کوچه و محله گرفته تا خیابان ها و از نهادهای کوچک و بزرگ گرفته تا سینما و فضای مجازی باید مطابق احکام اسلام مدیریت شود؛ نه بر اساس احکام و های من در آوردی افراد التقاطی و یا متأثر از مدیریت، اقتصاد، روانشناسی و جامعه شناسی غربی❗️ (خ ولیعصر عج، تقاطع جامی)