من خیلی شیرینیخور نیستم، ولی کاش اگه بهم دانمارکی تعارف میکنن دوبار تعارف کنن😭
فراریِمسلحبهقلم
من خیلی شیرینیخور نیستم، ولی کاش اگه بهم دانمارکی تعارف میکنن دوبار تعارف کنن😭
دهین باشه هرچقد تعارف کنن برمیدارم.