عشقیعنیتَبِجنون♥️
حرمباشیدمدمایِاذون
یه گنبدروببینیتوبارون
چشات دریاست...🌊
وای چقدر این مداحی با عکسی
ک من گرفتم هماهنگه🥺
موقیعت:بارون میزد و
نزدیک اذان صبح بود💔
بارون+حرم=زندگی🙃
#فاسا_نگار #بابارضام #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
از آدم بودن خسته ام،
کاش ی کبوتر توی حرم بابا رضا بودم...💔🥲
#فاسا_نگار #بابارضا #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
اگهبگیبهترینکافهکجاستمیبرنت
حرمامامرضاچایخونهحضرت : )
حق تا ابد همین...🥲
#فاسا_نگار #چایخونه_حرم #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
فـاسـانـگـار|𝐅𝐚𝐬𝐚 𝐍𝐞𝐠𝐚𝐫🇮🇷
اگهبگیبهترینکافهکجاستمیبرنت حرمامامرضاچایخونهحضرت : ) حق تا ابد همین...🥲 #فاسا_نگار #چای
با یه چای در چایخونه سفر ما به پایان رسید💔🥺
لوکیشن روح و جسمم باهم فرق دارن
جسمم اینجاست ولی ؛
روحم چند ساعت تو حرم امام رضا
صحن گوهرشاد روبروی گنبد نشسته
و زانوهاشو جمع کرده و تکیه داده به دیوار...💔
چند ساعت توی شلمچه پرسه میزنه
و روایت ها رو گوش میکنه و گریه میکنه...🥲
چند ساعت میره طلائیه
و بین سهراهیِ شهادت گم میشه
و بعد از چند روز خودشو بین خاک هایِ
گرمش پیدا میکنه🥺
بعد هم فرار میکنه کربلا❤️🩹؛
آخرش به خودش میادُ میبینه گوشۀ اتاقش،
با مداحی ، روحش رو راهی کرده
اما خودش هنوز کنجِ اتاق نشستهُ
قلبش رو توی مشتاش فشار مید...🫀🙁
با این متن خیلی حال کردم...
چون کاملا حال و روز منو میگه...💔
کاش الان کربلا بودم
کاش الان مشهد بودم
کاش الان راهیان بودم
کاش،کاش،کاش...🥲💔
#فاسا_نگار #حق #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
رمضان عجب ماهیست؛
خوابیدن مان عبادت حساب میشود،
نفس کشیدن مان تسبیح خداست،
یک آیه ثواب یک ختم قرآن دارد،
افطاری دادن به یک نفر ثواب آزاد
کردن یک اسیر دارد...✨
و تمام گناهان را به عبادت و توبه
تو میبخشند...🌱
وقتی خدا میزبانِ مهمانی شود
معلوم است سنگ تمام میگذارد...🦋🙂
اولین افطار خونمون🥺
همیشه اولی ها یادت بمونه😉
روزه و نمازاتون قبول باشه 🌸
#فاسا_نگار #ماه_رمضان #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
خُـداچهقشنگمیگه:
واللهیَعلممافیقلوبکم
حواسمهستتودلـتچیمیگذره🚶🏻♂!'
#فاسا_نگار #الله #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
روزه نمازاتون قبول باشه🦋✨
التماس دعا وحشتناک🥺💔
سر افطار هاتون به یاد بنده هم باشید🙂
امسال آرزو میکنم :
چشمانی داشته باشم که بهترین ها را ببیند
قلبی که بدترین هارا ببخشد
ذهنی که بدی ها را فراموش کند
و روحی که هرگز ایمانش را نبازد
تولدم مبارک🙂❤️
البته هنوز خیلی زوده
ولی خب امروز رفیق های
قشنگم سوپرایزم کردننننن...🥺
مرسی بابت بودنتون رفیق های قشنگمممم🫂🌱
انقدر حواسم پرت بود
عکسی نگرفتم برای کانال
همین شمع رو از من بپذیرید...😅
#فاسا_نگار #تولدم #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
یک سال بزرگتر شدم،
اما هنوز آدم نشدم..
نمیدونم تا کی میخوام
فرشته بمونم؛🦋😌
تولدم مبارک...!
عکسا به دستم رسید😍
واقعا خیلی بهم خوش گذشت
و خب اصلا توقع اینکه برام انقدر
زود جشن بگیرن رو نداشتم...🥺
از همینجا از همتون تشکر میکنم
مرسی بابت بودنتون قشنگااا🥲
#فاسا_نگار #تولدم #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
و خب ما بعد از هر اتفاقی:
یه گلزارمون نشه...🌱
یه دایی شهیدمون نشه...🥲
یه داداش میلاد مون نشه...🥺
نقطه امن من گلزاره🫀
خدایا بابت همه چی شکرت...🦋
#فاسا_نگار #گلزار #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar