eitaa logo
فـاسـانـگـار|𝐅𝐚𝐬𝐚 𝐍𝐞𝐠𝐚𝐫🇮🇷
159 دنبال‌کننده
380 عکس
27 ویدیو
9 فایل
من فاسا هستم💆🏻‍♀️ فاسا مخفف اسمم هست🙃 عاشق عکاسی ام📷 متاهلم💍 اینجا قراره لحظه های قشنگمو با شماثبت کنم🍂 فاسانگار اینجاست برای اینکه حال خوب... رو بینمون به جریان بندازه🦋 لینک ناشناسمون😍👇🏻 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_blvnufp&
مشاهده در ایتا
دانلود
رمضان عجب ماهیست؛ خوابیدن مان عبادت حساب میشود، نفس کشیدن مان تسبیح خداست، یک آیه ثواب یک ختم قرآن دارد، افطاری دادن به یک نفر ثواب آزاد کردن یک اسیر دارد...✨ و تمام گناهان را به عبادت و توبه تو میبخشند...🌱 وقتی خدا میزبانِ مهمانی شود معلوم است سنگ تمام میگذارد...🦋🙂 اولین افطار خونمون🥺 همیشه اولی ها یادت بمونه😉 روزه و نمازاتون قبول باشه 🌸 https://eitaa.com/Fasa_Negar
خُـدا‌چه‌قشنگ‌میگه: والله‌یَعلم‌مافی‌قلوبکم حواسم‌هست‌تو‌دلـت‌چی‌میگذره🚶🏻‍♂!' https://eitaa.com/Fasa_Negar
روزه نمازاتون قبول باشه🦋✨ التماس دعا وحشتناک🥺💔 سر افطار هاتون به یاد بنده هم باشید🙂
امسال آرزو میکنم : چشمانی داشته باشم که بهترین ها را ببیند قلبی که بدترین هارا ببخشد ذهنی که بدی ها را فراموش کند و روحی که هرگز ایمانش را نبازد تولدم مبارک🙂❤️ البته هنوز خیلی زوده ولی خب امروز رفیق های قشنگم سوپرایزم کردننننن...🥺 مرسی بابت بودنتون رفیق های قشنگمممم🫂🌱 انقدر حواسم پرت بود عکسی نگرفتم برای کانال همین شمع رو از من بپذیرید...😅 https://eitaa.com/Fasa_Negar
یک سال بزرگتر شدم، اما هنوز آدم نشدم.. نمیدونم تا کی میخوام فرشته بمونم؛🦋😌 تولدم مبارک...! عکسا به دستم رسید😍 واقعا خیلی بهم خوش گذشت و خب اصلا توقع اینکه برام انقدر زود جشن بگیرن رو نداشتم...🥺 از همینجا از همتون تشکر میکنم مرسی بابت بودنتون قشنگااا🥲 https://eitaa.com/Fasa_Negar
و خب ما بعد از هر اتفاقی: یه گلزارمون نشه...🌱 یه دایی شهیدمون نشه...🥲 یه داداش میلاد مون نشه...🥺 نقطه امن من گلزاره🫀 خدایا بابت همه چی شکرت...🦋 https://eitaa.com/Fasa_Negar
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماشین+مداحی+مقصد گلزار=زندگی🫂🥲 زندگی یعنی بعد از تولدت بری گلزار🥺💔 و توی راه با مداحی های مورد علاقت داد بزنی و بخونی🌱 https://eitaa.com/Fasa_Negar
و خب از همینجا یه تشکر ویژه از مامانم و زنداداشم کنم... مرسی که انقدر پایه هستین خداروشکر که دارمتون🥺🫂
میدونیحس خوب کجاست؟ اونجاست که گروه زدن برای خوشحال کردن تو و راجب تولدت دارن برنامه میچینن🥺 و بعدش عضوت میکنن و پیام هارو میخونی و تمام تلاش هاشون رو میبینی برا خوشحال کردنت😍🫂
فاطمه جانم ممنونم بابت کادو قشنگت چقدر من رو ذوق ذوقی کردین این چند روز مرسی ک هستین بوس به کله همتون🥺🌱 https://eitaa.com/Fasa_Negar