eitaa logo
فیلمنامه نویسی
486 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
60 فایل
کانال فیلمنامه نویسی @FilmnameNevisi ارتباط با ادمین یا مدیر کانال فیلمنامه نویسی روزانه نویس @Dailywriter در كپی و ارسال این معرفی به علاقمندان به هنر فیلمنامه نویسی همکاری بفرمایید
مشاهده در ایتا
دانلود
پالایش روانی Catharsis كاتارسيس، پاكسازي روان، پالايش، تطهير منبع: http://pajoohe.ir/%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C-Catharsis__a-45052.aspx کانال فیلمنامه نویسی https://eitaa.com/FilmnameNevisi پالایش روانی Catharsis 24 آبان 1393, 14:7 كلمات كليدي : تصفيه، پاكسازي روان، پالايش، تطهير، كاتارسيس، فرضيه پالايش، هيجان پرخاش نویسنده : مصطفي همداني واژه "Catharsis" از کلمه‌ "کاتارین" در زبان یونانی، به معنای پاک کردن گرفته شده است[1] و در زبان فارسی، به معنی پاکسازی احساسات و عواطف و خالی کردن عقده‌های روانی است.[2] کاتارتیک در ادیان، به اعمالی گفته می‌شود که انسان گناهکار با آن‌ها خود را از گناهان پاک می‌کند و پاک کننده‌ها می‌توانند آب، آتش یا قربانی کردن و ... باشند. اعمال کاتارتیک، کم‌کم از حوزه دین به حوزه پزشکی نیز سرایت می‌کند زیرا در برهه‌ای از زمان، پزشکان معتقد بودند که بیماری‌ها در اثر حلول ارواحی خبیثه و نوعی ناپاکی‌ها در روح بیمار ایجاد می‌شده است.[3] ارسطو این اصطلاح را برای اشاره به پاداش روانی حاصل از تماشای نمایشی بزرگ به کار می‌برد.[4] او در کتاب ششم بوطیقا، گفته است که «کسانی که مستعد شفقت و ترس‌اند، به طور کلی افرادی که طبع عاطفی دارند تجربه مشابهی از سر می‌گذرانند .... این عده همه نوعی کاتارسیس را از سر گذرانده، تجربه‌ای لذت‌بخش را حس می‌کنند.»[5] اما ارسطو هیچ‌گاه این بحث را به وضوح بیان نکرد. این مسئله، به گواهی هزاران نفر، همچنان بدون شرح باقی مانده است.[6] در سال 1880 یکی از عموهای فروید کتابی درباره مفهوم پالایش از نظر ارسطو نوشت که به دنبال آن کتاب، شور نوشتن درباره پالایش بالا گرفت در حدی که مدتی بعد پالایش تبدیل به یکی از موضوعاتی شد که بیش از هر موضوع دیگر مورد توجه دانشمندان واقع شد.[7] بنابراین، همین مضمون ارسطویی از کاتارسیس است که در حال حاضر مورد بحث‌ حوزه‌هایی در علوم اجتماعی است و در ادامه به تعریف این لایه از مفهوم کاتارسیس می‌پردازیم. تعریف (تبیین فرضیه پالایش) کاتارسیس در اصل معنای خود معتقد است اثر هنری می‌‌‌‌تواند احساسات شدید را برانگیزد. جذابیت و التذاذ حاصل از این دست احساسات در این است که کاتارسیس، نوعی پالایش و تطهیر است و طی آن، بدن و روح هر دو آرامش می‌یابند و تاحدی پاکیزه می‌شوند.[8] اما در این‌ نوشتار به‌عنوان یک نظریه در روان‌شناسی اجتماعی تحت عنوان "فرضیه پالایش" مورد بحث است. فرضیه پالایش هیجانی بر این باور متکی است که افرادی که برای جلوگیری از تراکم و انفجار خشم خود سوپاپ اطمینانی قرار می‌‌دهند و به طریق غیرمضر هیجانات پرخاشگرانه خود را خالی می‌کنند ممکن است بتوانند از این طریق پرخاشگری خود را کاهش دهند. این سوپاپ اطمینان می‌تواند فعالیت‌های ورزشی یا نعره زدن در یک اتاق خالی و امثال آن باشد.[9] جایگاه فرضیه پالایش امروزه روان‌شناسان اجتماعی جهت پیش‌گیری و مهار پرخاشگری فرایندها و فنونی را پیشنهاد کرده‌اند: 1. مجازات پرخاشگر؛ 2. پالایش هیجانی (کاتارسیس)؛ 3. بازدارنده‌های شناختی: مانند عذرخواهی از شخصی که در حق او خطا کرده‌ایم جهت منع پرخاش او و غیره؛ 4. ارائه الگوهای غیرپرخاشگر در رسانه‌ها؛ 5. آموزش‌ مهارت‌های اجتماعی: مانند چگونگی پاسخ به تحریکات دیگران جهت تسکین آن‌ها و یا چگونگی بیان خواسته‌های خود که ناکام نمانند و پرخاش نکنند؛ 6. پاسخ‌های مغایر: یعنی استفاده از عواطف مثبت مانند فکاهیات و احساسات هم‌دلانه با طرف مقابل که نسبت به او پرخاش نکنیم.[10] رویکرد روان‌شناختی فروید نیز در احیای کاتارسیس در این قامت نوین و خوانش جدید آن با رویکرد مذکور موثر بوده است؛ زیرا مفهوم روان‌کاوانه پالایش هیجانی، یعنی رهاساختن انرژی. فروید معتقد بود اگر انسان برای ابراز پرخاشگری اجازه نیابد، نیروی پرخاشگرانه در وجود او انباشته می‌شود و سرانجام به شکل خشونت مفرط یا بیماری روانی، ظاهر می‌شود.[11] دیدگاه‌ها در بررسی اثر کاتارسیس پالایش روانی را به سه شیوه زیر می‌توان انجام داد: 1. رفتار هیجانی؛ به معنی صرف نیروی پرخاشگرانه در رفتارهای قابل قبول اجتماعی چون فوتبال یا هاکی. روان‌کاوان تاکید فراوانی بر این اثر نموده‌اند و ویلیام منینجر روان‌پزشک می‌گوید: این بازی‌ها مفر بسیار رضایت‌بخشی برای سائق پرخاشگری هستند. اما مطالعه میدانی آرتور پاترسون به نتیجه‌ای متضاد با این دیدگاه منتج شد و وارن جانسون در مطالعات گسترده‌ای ثابت کرد گرچه مردم از این بازی‌ها لذت می‌برند. و این بازی‌ها لذت‌بخشند، اما اشتغال به آن‌ها، پرخاشگری را کاهش نمی‌دهد. بلکه تحقیق گوردن راسل روان‌شناس ورزش کانادایی نشان داد این تماشای مسابقات رقابت‌آمیز موجب افزایش موقت رفتار پرخاشگری نیز می‌شود.[12]
2. پرخاش خیالی؛ برای پرخاش خیالی می‌توان به خیال‌پردازی درباره کتک زدن کسی یا نوشتن داستانی خشونت‌آمیز[13] و استفاده از اسباب‌بازی‌های پرخاشگرانه مثال زد، که برخی معتقدند اسباب‌بازی هفت‌تیر، خشونت را در کودکان کاهش می‌دهد. همچنین در سال‌های 1960 و 1970، درمان‌های مبتنی‌بر تخلیه هیجانی خیلی رواج داشت. در جریان درمان، وقتی بیمار پرخاش می‌‌کرد، از او می‌خواستند که روی بالش مشت بزند و با صدای بلند نارضایتی خود را بر زبان آورد تا "شیطان" از وجود او خارج شود، تنش‌هایش بیرون بریزد و نهایتاً‌ سلامت خود را باز یابد. عقیده بر این است که با تماشای فیلم‌های خشونت‌آمیز یا تیراندازی به طرف عکس دشمن نیز می‌توان ناراحتی‌ها را بیرون ریخت و به آرامش رسید. اما سوال اینجاست که: آیا واقعاً‌ چنین است؟[14] تعدادی از تحقیقات نشان می‌دهد، پرخاش خیالی، احتمال پرخاش‌های آتی را افزایش می‌دهد، زیرا پرخاش خیالی، افکار پرخاشگرانه به وجود می‌آورد و افکار پرخاشگرانه، رفتار پرخاشگرانه را تقویت می‌کند. به عبارت دیگر، افکار پرخاشگرانه، برای رفتار پرخاشگرانه، پاداش به حساب می‌آید.[15] 3. پرخاش واقعی؛ به معنی إعمال پرخاشگری مستقیم چون حمله به کسی، صدمه زدن به او، ناراحت کردن او، ناسزا گفتن به او و جز این‌ها.[16] پرخاش واقعی نیز بیشتر از پرخاش خیالی پالایش روانی به همراه نمی‌آورد به‌علاوه همواره این خطر را دارد که خشونت را به اوج خود برساند. زیرا به نظر بروکوویتز (1993)، دو عامل موجب می‌شوند که خشونت اوج بگیرد: 1. بالا بودن سطح برانگیختگی 2. کاهش بازداری‌ها و پرخاش واقعی، سطح برانگیختگی را بالا می‌برد و بازداری‌ها را کاهش می‌دهد. مثلاً زن و شوهرها، هر اندازه بیشتر ناسزا بگویند، بیشتر برانگیخته و کمتر بازداری خواهند شد. این دو عامل، ظهور خشونت را مساعد می‌کنند نه اینکه آن را کاهش دهند.[17] متداول‌ترین یافته‌ها تاکنون، می‌گویند هنگامی که مردم به اعمال پرخاشگرانه مسقیم مبادرت می‌ورزند، این اعمال تمایل آنان را به رفتارهای پرخاشگرانه در آینده، افزایش می‌دهد.[18] رسانه‌ها: در کشاکش فرضیه پالایش (کاتارسیس) و فرضیه انگیزش توجه به تأثیر اجتماعی رسانه‌های جمعی از دهه 1920 جنبه‌ آشکاری به خود گرفت. بسیاری از منتقدان طی این دهه، فیلم‌های سینمایی را به داشتن تأثیر منفی بر کودکان متهم کردند و مطالعات فراوان در زمینه تأثیرهای ضداجتماعی تماشای تلویزیون و فیلم‌های سینمایی تا کنون انجام شده است.[19] یکی از نخستین ملاحظات نظری در بحث تأثیر خشونت رسانه‌ای، مناقشه میان طرفداران مفهوم پالایش در مقابل مفهوم انگیزش بود. رویکرد پالایش بر آن است که تماشای برنامه‌های خشن در رسانه‌ها، بیان تخیلی اعمال خصومت‌آمیز پرخاشگری را کاهش می‌دهد، زیرا شخصی که خشونت را در سینما یا تلویزیون تماشا می‌کند از تمایلات تهاجمی‌اش کاسته می‌شود. این نظریه برای مدیران صنعت رسانه آشکارا جالب است، زیرا به طور ضمنی این مفهوم را با خود دارد که عرضه نمایش‌های تلویزیونی خشونت‌آمیز اقدام اجتماعی مثبتی است. نظریه انگیزش استدلالی مخالف آن را ارائه می‌دهد: تماشای خشونت برانگیزاننده پرخاشگری بیشتر در بیننده است. یافته‌های پژوهشی این عرصه چندان حمایتی از مواضع پالایش نشان نداده‌اند. در واقع چند مطالعه کاهش رفتار پرخاشگرانه را بعد از تماشای محتوای خشونت‌آمیز مشاهده کرده‌اند، اما این نتایج ظاهراً محصول دستکاری در طرح‌ پژوهش بوده است. اکثریت قریب به اتفاق مطالعات، شواهدی دال بر تأثیر انگیزشی یافته‌اند.[20] پس از چاپ و انتشار اولین گزارش در مورد تأثیرات فیلم‌های خشن بر رفتار تماشاگران در سال 1971، تا سال 1980، تعداد زیادی پژوهش‌ها در این زمینه انجام پذیرفت. با وجود این حجم پژوهش، یافتن و درک برداشت کلی آن‌ها، کاری مشکل به نظر می‌رسید. علاوه‌بر این، همان گزارش اولیه سال 1971 هم نتایج جنجالی و ضد و نقیض داشت و بسیاری از سوالات را بی‌پاسخ گذاشت. به دلیل این دو عامل جولیوس ریچارد (Julius Richards) که در آن زمان مسئول رسیدگی به این گزارش‌ها بود از گروهی از محققین خواست که یافته‌های این تحقیقات را ترکیب کنند و از آن‌ها یک ارزیابی کلی به عمل آورند و نتیجه را در دسترس همگان قرار دهند. بعداً‌ در سال 1982، یک دهه بعد از اولین گزارش، گزارش دوم نیز به چاپ رسید. گزارش جدید، تحت عنوان "تلویزیون و رفتار"، تنها بر پایه پژوهش‌های جدید دهه‌ 1980، مبتنی نبود. به‌جای آن، فصل مشترک همه یافته‌های اصلی بیش از 2500 پروژه تحقیقاتی در مورد تأثیرات تلویزیون بر رفتار تماشاگران مورد استناد قرار گرفته بود که بین سال‌های 1971 و 1981 تهیه و چاپ شدند.[21]
در پی اولین و دومین گزارش مورد بحث، سرانجام همه پژوهشگران به این نتیجه مشترک رسیدند که بدون هیچ تردیدی، رابطه‌ای بین نمایش خشونت در برنامه‌های تلویزیونی و افزایش گرایش به سوی پرخاشگری، ناسازگاری و خشونت بین تماشاگران این‌گونه برنامه‌ها وجود دارد.[22] بلکه در مطالعات معروف بندورا و همکارانش که در آن، قهرمان یک فیلم، یک عروسک به نام ببو (bobo) را کتک می‌زند، نه‌تنها کودکانی که اعمال سینمایی پرخاشگرانه با عروسک‌های ببو را دیده بودند، بعداً همان اعمال را تقلید کردند[23] بلکه رفتارهای بدیع و تازه‌ای از خشونت از خود ابتکار نمودند![24] ارزیابی (یک تحلیل قرآنی) برخی محققین، معتقدند اسلام هرگز خشم را با بروز حالات پرخاشگرانه قابل مهار و فروکشی ندانسته و سه شیوه زیر را برای کنترل و مهار خشم توصیه می‌کند: 1. شناختی؛ یعنی آگاهی‌دهی درباره بدی خشم و پیامدهای مثبت و منفی مهار یا عدم مهار آن در قرآن کریم و روایات شریفه؛ مانند اینکه خشم ابزار شیطان است و ایمان را تباه می‌کند. 2. عاطفی؛ به معنی تحریک عاطفی افراد به ترک پرخاشگری از طریق نهی آنان از رفتار خشونت‌بار و توصیه به ضد آن. 3. رفتاری؛ به معنی ارائه الگوی عملی مهار خشم در رفتار اولیای دین و ائمه هدیعلیهم‌السلام.[25] منابع : [1]. برونیوس، تدی؛ کاتارسیس، مهدی نصیری، ماهنانه تخصصی تئاتر «صحنه»، شماره 58 و 59، اسفند 1385 و فروردین 1386، ص33. [2]. آریان‌پور، منوچهر و دیگران؛ فرهنگ انگلیسی به فارسی، تهران، جهان‌رایانه، 1385، چاپ ششم، ج1، ص353. [3]. برونیوس، تدی؛ پیشین، ص31. [4]. دانسی، مارسل؛ نشانه‌شناسی رسانه‌ها، گودرز میرانی و بهزاد دوران، تهران، چاپار و آنیسه‌نما، 1387، چاپ اول، ص215. [5]. ورون، هاید ماینر؛ تاریخِ تاریخ هنر (سیری در تاریخ تکوین نظریه‌ی هنر)، مسعود قاسمیان، تهران، فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران و سمت، 1387، چاپ اول، ص90. [6]. همان، ص97. [7]. شولتز، دوان پی و شولتز، سیدنی آلن؛ تاریخ روانشناسی نوین، علی‌‌اکبر سیف و دیگران، تهران، دوران، 1388، چاپ هشتم، ص441. [8]. ورون، هاید ماینر؛ پیشین، ص91-90. [9]. آذربایجانی، مسعود و دیگران؛ روان‌شناسی اجتماعی (بانگرش به منابع اسلامی)، قم، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و سمت، 1387، چاپ سوم، ص316-315. [10]. همان، ص318-313. [11]. ارنسون، الیوت؛ روان‌شناسی اجتماعی، حسین ‌شکر‌کن،‌ تهران، رشد، 1389، ویرایش هشتم، ص284-283. [12]. همان، ص285-284. [13]. همان، ص284. [14]. بدار، لوک و دزیل، ژوزه و لامارش، لوک؛ روان‌شناسی اجتماعی، حمزه گنجی، تهران، ساوالان، 1389، چاپ هفتم، ص244. [15]. همان، ص244. [16]. ارنسون، الیوت؛ پیشین، ص284. [17]. بدار، لوک و دزیل، ژوزه و لامارش، لوک؛ پیشین، ص244. [18]. ارنسون، الیوت؛ پیشین، ص286. [19]. ویمر، راجر دی و دومینیک، جوزف‌ آر؛ تحقیق در رسانه‌های جمعی، کاووس امامی، تهران، سروش، 1384، چاپ اول، ص674. [20]. همان، ص688. [21]. ملوین، دفلور و دنیس، اورت ای.؛ شناخت ارتباطات جمعی، سیروس مرادی، تهران، 1387، انتشارات دانشکده صدا و سیما، ص603-602. [22]. همان، ص603. [23]. ازکمپ، استوارت؛ روان‌شناسی اجتماعی کاربردی، فرهاد ماهر، مشهد، آستان قدس رضوی، 1369، چاپ اول، ص463. [24]. ارنسون، الیوت؛ پیشین، ص300. [25]. آذربایجانی، مسعود و دیگران، پیشین، ص326-318. منبع: http://pajoohe.ir/%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C-Catharsis__a-45052.aspx کانال فیلمنامه نویسی https://eitaa.com/FilmnameNevisi
⭕️مهلت رجیستری تبلت‌ها از طریق اتصال به شبکه ارتباطی اعلام شد 🔸حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: 🔹دارندگان تبلت لنوو تا قبل از شنبه دوم مردادماه مهلت دارند نسبت به ارسال و دریافت پیامک اقدام کنند. 🔹برای قرار گرفتن در شبکه ارتباطی و رجیستر شدن، کاربران باید تبلت خود را تا قبل از آغاز طرح رجیستری روشن و فعال کنند و دارندگان تبلت لنوو تا قبل از شنبه دوم مردادماه مهلت دارند نسبت به ارسال و دریافت پیامک اقدام کنند. 🔹دارندگان این دستگاه‌ها باید استعلام اصالت دستگاه خود را با شماره‌گیری #۷۷۷۷* را دریافت کنند. 🔹با توجه به این‌که مهلت رجیستری قابل تمدید نیست، دارندگان تبلت باید در زمان مشخصی که برای دستگاه آن‌ها در نظر گرفته شده آن را در شبکه ارتباطی کشور فعال کنند. 🆔 @YjcNewsChannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روزی که ایرانی با سگ هم ردیف بود اظهارات هویدا از تحقیر ایرانی ها در قبل از انقلاب, اینها گوشه ای از افتخارات دوران پهلوی است که اینطور بر زبان جاری می سازد . زمانی هم که بحرین را از ایران جدا کرد گفت بحرین دخترمان بود شوهرش دادیم . حالا ایشان در مجازی شده قهرمان ملی ! زیبا نیست این جعل تاریخ ؟ آی دی در ایتا و تلگرام @pahlaviiran https://t.me/pahlaviiran/8412 کانال فیلمنامه نویسی https://eitaa.com/FilmnameNevisi
داستان_یک_انسان_واقعی خلبان جنگنده روسی بدون‌ پای واقعی و با پاهای مصنوعی مجموعه دو جلدی ۲۰ ژوئیه ۱۹۴۳ (۲۸ تیر ۱۳۲۲) در هنگام یک درگیری هوایی در جریان «نبرد کورسک»، خلبان الکسی مارِسیِف* (تصوید دوم) به داد دو خلبان اتحاد شوروی رسید و جان آنها را نجات داد؛ برای این کار او دو فروند جنگنده برتر وقت، فوکه‌وُلف «اف دبلیو-۱۹۰» لوفت‌وافه*۳ را سرنگون کرد. کم‌کم همه جبهه و بعد همه کشور (شوروی سابق) دانستند که او بدون‌ پای واقعی و با پاهای مصنوعی پرواز می‌کند و به دشمن هجوم می‌برد؛ *۴ (تصاویر اول و پنجم) که متن اصلی آن را هم درکانال بارگذاری کرده‌ایم، داستان زندگی و منعکس‌کننده مبارزه مارِسیِف است. نام نویسنده کتاب (تصاویر سوم و چهارم) *۵ (با فامیلی واقعی کامپوف یا کامپُف) و مترجم‌ آن (از زبان واسطه) آقای (رضا رهگذر معروف قصه‌های ظهر جمعه) هستند. دو تصویر آخر مربوط به ترجمه فارسی کتاب است. 📝محمدحسین بختیاری __________ * Алексей Маресьев FW-190 *۳ Luftwaffe نیروی هوایی آلمان ۴*«Повесть о настоящем человеке» ۵* Бори́с Никола́евич Полево́й @vostokaero منبع: صفجه اینستاگرامی دکتر محمد رضا سرشار صاحب صدای نوستالژیک قصه ظهر جمعه رادیو↙️ https://www.instagram.com/p/CRocVoToNKJ/?utm_source=ig_web_copy_link ✅داستان این خلبان در خور تبدیل به فیلمنامه سریال یا سینمایی با کاراکتر و آتمسفر روسی است فیلمنامه نویسی https://eitaa.com/FilmnameNevisi/978
هدایت شده از پونز
💥 انتظار مرحوم فرج‌نژاد از اندیشمندان، سینماگران و هنرپژوهان انقلابی چیست؟ 🎥 امید که اندیشمندان و سینماگران و هنرپژوهان متعهد بتوانند با بررسی جامعی از این قبیل آثار، مسیری را پی‌ریزی کنند که در عین تخلق و مشروعیت دینی، جذابیت جدی داشته باشند و بتوانند راه درست و نادرست را از هم باز نمایند. 📚 برای نیل به این منظر، جدی گرفتن مباحث حکمت هنر دینی و فلسفه هنر غربی، مدیریت راهبردی رسانه و مدیریت علوم رسانه‌ای و سینمایی، فلسفه و تاریخ سینما و تربیت نیروهای متقی و متعهد در عرصه هنر و سینما و حمایت و پشتیبانی جدی علمی، دینی و مالی از آنان و تولید محصولات سدید و محکم و جذاب و سعی در پخش و توزیع گسترده این محصولات با اهمیت به نظر می‌رسد. ⚡️ گرچه توکل به خدا و توسل به روح بلند اولیاءالله شرط اساسی و برای موفقیت در چنین کارهای بزرگی است. انشاءالله تعالی. 🎙 مرحوم حجت‌الاسلام دکتر فرج‌نژاد 📌 @ponezs
هدایت شده از مجله خردورزی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻جریان نئولیبرالیسم ▫️دکتر شهریار زرشناس 🔖ما را دنبال کنید در: ⭕️ https://www.instagram.com/fekratmedia/ ⭕️ @fekratmedia
هدایت شده از مجله خردورزی
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▫️از نگاه لیبرال‌های سیاسی و اقتصادی‌ای مانند اسمیت امتیاز برجستۀ بازار این بود که افراد را دور هم جمع کرد. بازار شکلی جدید از برابری ایجاد کرد که در آن افراد در جایگاهی برابر با هم معامله و با دیدگاه‌های یکدیگر همراهی می‌کردند. 🔹دست آخر تبادل باعث آرامش اجتماعی می‌شود. اما از نگاه نئولیبرال‌ها حکایت به‌کلی متفاوت است. 🔻 دارایی اصلی سرمایه‌داری، نه ترکیب بلکه، تمیز است: رقابتْ رهبران را از رهروان متمایز می‌کند؛ برندگان را از بازندگان، تلاش‌گرها را از تنبل‌ها: مهاجری پویا، مولد، و انگلیسی زبان را از مهاجر مفت‌خور. 🔳با این اوصاف هر اقدامی که دولت بتواند برای فرآیند تقسیم‌بندی انجام دهد (مانند اصلاح نظام آموزشی) مفید ارزیابی خواهد شد. 🔻جریان نئولیبرالیسم ▫️دکتر شهریار زرشناس 🔖ما را دنبال کنید در: ⭕️ https://www.instagram.com/fekratmedia/ ⭕️ @fekratmedia
هدایت شده از مجله خردورزی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺ایشان مرحوم خانم دکتر طوبی کرمانی هستند. فارغ التحصیل فوق دکتری فلسفه و کلام تطبیقی از دانشگاه کالیفرنیای آمریکا و مؤلف بیش از ۷۰کتاب و مقاله علمی و اولین خانم که مسؤولیت رایزن فرهنگی ایران در یونان را به عهده داشتند. آخرین مسؤولیت ایشان دبیر کل مجمع جهانی اتحادیه زنان مسلمان بود. دکتر کرمانی استاد فلسفه دانشکده الهیات دانشگاه تهران و اولین زن فوق دکترای فلسفه در ایران و فارغ التحصیل فلسفه تطبیقی و کلام است. 🔺سخنان ایشان در مورد سبک زندگی اسلامی ایرانی و تفاوت آن با فرهنگ سکولار را بشنوید.👆👆 🔖ما را دنبال کنید در: ⭕️ https://www.instagram.com/fekratmedia/ ⭕️ @fekratmedia
هدایت شده از مجله خردورزی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺افشای راهبردهای سایبری غرب علیه زنان 🔻مهندس شکوهیان‌راد 🔖ما را دنبال کنید در: ⭕️ https://www.instagram.com/fekratmedia/ ⭕️ @fekratmedia