برگشتم خونه میرم حموم بعدم یه جوری میخوابم که چشم هر چی فیزیکدانه از دیشب سرویسم کردن دراد
چشمام جوریه, الان کریستوفر نولان منو ببینه, حتما برای فیلم جناییش نقش اول استخدامم میکنه,
ببخشید هم شهریان,امشب بتوُمَن فیزیک داره,فعلا سرشونو گرم کنید تا از حوضه برگردم🙌
ولی جدی دیگه بتوُمن شدم,یه چند سالی هست شبا قسمت نمیشه بخوابم. به من میگن بتمنی, دل نمیدم سر سری
و آرزو هایم همچون ستاره ای دنباله دار
از من دور میشد...
چه میشد کرد!؟
هیچ...
وی در منجلابی به نام
حماقت یا شاید بدشانسی ، یا حمکت
افتاده بود..!!!
جانش همچو شمع هر روز کمتر میشد ....
@FlyByMelody
:«
من شیفــتـِه ی خوشی های ســآدهام
آنها آخـَــرین پــَناه جانهای محزون اند
».
- اسکار وایلد
@FlyByMelody