پیاله پیاله بر من می افزودند
و منتظر میماندند
تا ببینند چه وقت لبریز خواهم شد
و نپنداشته بودند
که درون من گودالی بود
بی انتها...!
@FlyByMelody
- استرس ؟ نه بابا باز و بسته کردن در خودکارم ُ دوست دارم .️ ◑‿◑ @FlyByMelody
خداروشکر,هر چی نداشتیم,
حداقل خیالمون راحته آنابل اونقدر گاو نیست بیاد ایران
❁_❁ @FlyByMelody
آخرین پرنده را هم رها کردم
اما هنوز غمگینم
چیزی در این قفس خالی هست
که آزاد نمیشود.
@FlyByMelody
دلم میخواد زندگیمو دست یکی بدم بگم اینو یه دقیقه میگیری ؟؟ بعد فرار کنم ∩_∩ @FlyByMelody