- استرس ؟ نه بابا باز و بسته کردن در خودکارم ُ دوست دارم .️ ◑‿◑ @FlyByMelody
خداروشکر,هر چی نداشتیم,
حداقل خیالمون راحته آنابل اونقدر گاو نیست بیاد ایران
❁_❁ @FlyByMelody
آخرین پرنده را هم رها کردم
اما هنوز غمگینم
چیزی در این قفس خالی هست
که آزاد نمیشود.
@FlyByMelody
دلم میخواد زندگیمو دست یکی بدم بگم اینو یه دقیقه میگیری ؟؟ بعد فرار کنم ∩_∩ @FlyByMelody
مراحل درس خوندن:
1-زل زدن به حجم درسها (چند دقيقه)
٢-ذكر كلمات ركيک خطاب به آموزش پرورش(چند ثانيه)
٣-چرخيدن تو گوشی (♾️ساعت)
◔◡◔ @FlyByMelody
ما قرار است پروانه شویم ؛
بگذار دنیا هر چه میخواهد پیله کند.!🦋
@flyByMelody