هدایت شده از آرزو
سلام
این پیام، پیام دعوت نیست پیام عذرخواهیه!
بابت اینکه در یک حرکت ناگهانی اعضا ی آرزو رو حذف کردم واقعا متاسفم و امیدوارم به خودتون نگیرید و سوء برداشت نداشته باشید:)
در آروز توی پیام پین شده یخورده در مورد دلیلم توضیح دادم
از اونجایی که خیلی ها بعد از حذف از آرزو بهم پیام دادن و گفتن چرا اینکار رو کردی وظیفه ام دونستم که به عنوان عذرخواهی لینک آرزو رو در اختیار همراهان دوست داشتنی قبلیم بزارم تا اگر باز مایل بودن، کلمات در هم یه دختر نابلد رو بخونن :)