فور؟رگباری🐸 پناهگاه 𖥧
اینام هی دارن لایو میذارن
نمیگید ما ایرانیا میخواییم بخوابیم
متنفرم از خاطراتی که وقتی یادشون میوفتم با خودم میگم: 'وای چقد احمق بودم'