آرزو میکنم همونی که منتظرشی به بهونه تبریک سال نو هم که شده سر و کلش پیدا شه و بمونه و دیگه نره از پیشت :))
امیدوارم روزی که همه چیز درست شد
هنوز درونمون ، شور و شوقی برای زندگی کردن مونده باشه ...
اره عزیزم اونی که واست بهم می ریخت شهر و دیگه نمیخوادت.
حالا برو جلو آینه و برا غرورت دست بزن ؛ دیگه منی برا تو وجود ندارع.