گذشتکردن دو حالت داره:
یا اونقدر دوستشداری که از اشتباهش
میگذری یا اونقدر از چشمت میوفته که
از خودش و اشتباهش باهم میگذری ...
پرایوتِ دتری
گذشتکردن دو حالت داره: یا اونقدر دوستشداری که از اشتباهش میگذری یا اونقدر از چشمت میوفته که از خود
اولش از اشتباهاتت گذشتم
اما این دفع از خودت و اشتباهت گذشتم و...
دیگه آدما تا یه جایی میتونن ببخشند🙃