گاهی فکر میکنم واقعا این همه تجربه برام زود نبود ؟
چرا الان چرا تو این سن چرا به موقعش تجربه نکردم؟
من خیلی برا اتفاقاتی که برام افتاد بچه بودم
اما الان نه
سنم کمه اما بچه نیستم من امسال خیلی بزرگ شدم خیلیی نمدونم بابت خوشحال باشم یا ناراحت نمیدونم.
هدایت شده از - آیمسیده "
میگفت هیچ وقت با دل آدمهای مهربون بازی نکنید
چون نمیتونن انتقام بگیرن
نه دلشون میاد نه راهشو بلدن
اینجاست که خدا دست به کار میشه...!
وانمود میکنن منو میشناسند اما هنوز نمیدونند وقتی در جواب خوبی میگم( اوم ) یعنی داغونم و دارم میمیرم 🚶🏻♀️.
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بله ، حالا هی بگید قدش بلند نباشه کنسله😔😂🤌🏻
شبی بارانی و غمگین، شبی از هر شبم شبتر
مرا میکُشت دلتنگی، ولی او را نمیدانم!