هدایت شده از - صَبابه "
میگفت هیچ وقت با دل آدمهای مهربون بازی نکنید
چون نمیتونن انتقام بگیرن
نه دلشون میاد نه راهشو بلدن
اینجاست که خدا دست به کار میشه...!
وانمود میکنن منو میشناسند اما هنوز نمیدونند وقتی در جواب خوبی میگم( اوم ) یعنی داغونم و دارم میمیرم 🚶🏻♀️.
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بله ، حالا هی بگید قدش بلند نباشه کنسله😔😂🤌🏻
شبی بارانی و غمگین، شبی از هر شبم شبتر
مرا میکُشت دلتنگی، ولی او را نمیدانم!
واسه من ویس های طولانی نفرستین
چون به آخراش میرسم یادم میره اولاش چیا گفته بودین .
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی کاش آدما آنقدر بد نبودن یه سریاشون جدی جدی دوست داشتم 💔:)