هر آدمی یک دردی، غمی، حسرتی داره
که نه تنها با هیچکس که حتی اغلب،
با خودش هم نمیتونه در موردش حرف بزنه.
مواظب آدم های مهربون زندگیتون باشید کاری نکنید به اون ورژن سنگشون تبدیل بشن :)
147.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک جوانی بدون رنج و نگرانی در یک سر زمین ارام.
پرایوتِ دتری
حاضرم ده روز تب داشته باشه یک ساعت گلو درد و آبریزش بینی نداشته باشم 🚶🏻♀️
خدایا حالا من جاهلی کردم یه زری زدم تو چرا جدی میگیری ؟😐💔
پرایوتِ دتری
امیدوارم به جایی نرسید که مهم ترین آدم زندگیتون خودشو از چشمات بندازه.
کی چی میفهمه ؟ کی چمیدونه تو چه میکشی تا آدمی تو قلبت ریشه کرد و با منطقت از زندگیت حذفش کنی.
پرایوتِ دتری
کی چی میفهمه ؟ کی چمیدونه تو چه میکشی تا آدمی تو قلبت ریشه کرد و با منطقت از زندگیت حذفش کنی.
حالا هی بیا براش توضیح بده که اگه حذفش نمیکردم بیشتر ضربه میخوردی باز اذیت میشدی باز میشکستی مگه حالیش میشه
باز که شب شد بهونه شو میگیره باز میگه کاش یه فرصت دیگه میدادیم باز ..
فکر نکنید وقتی میگم طرف از چشمم افتاد حذفش کردم خیلی راحته نه چون هر کسی رو چشمام جا ندارع که بخواد بیافته هر کسی تو دلم ریشه ندارع که حذفش کنم اصلا راحت نیست آدم های مهم زندگی تو با زور منطق حذفشون کنی
البته نه قلب تقصیری داره نه منطق اگه حذف شدید صدرصد مقصر خودتونید و همینه که خیلی درد داره 💔 :)
پرایوتِ دتری
حالا هی بیا براش توضیح بده که اگه حذفش نمیکردم بیشتر ضربه میخوردی باز اذیت میشدی باز میشکستی مگه ح
یه موقع هایی آنقدر طرف میکشنتت دل حتی جرعت ندارع روش نمیشه بگه یه فرصت دیگه بهش بدیم حتی اونم موافقت میکنه :))
من میایستم، تا لحظهی فرو ریختن سقف،
تا لحظهی سوختن تمام و کمال زندگی،
تا لحظهی ویران شدن؛
اما
اما اگر بروم،
دیگر هرگز باز نخواهم گشت.
پرایوتِ دتری
💔:))))))
تورو بغل کرد افتاد یاد من رفیق ما سه تایمون الانم باختیم💔 :)