پرایوتِ دتری
💔:))))))
تورو بغل کرد افتاد یاد من رفیق ما سه تایمون الانم باختیم💔 :)
ولی کاش میشد بعضی از رفیق های مجازی و از تو گوشی در آورد و محکم بغلشون کرد 🫂❤️🩹:))))