گاهی سکوت میکنی چون اینقدر رنجیدی که نمیخوای حرف بزنی گاهی سکوت میکنی چون واقعا حرفی برای گفتن نداری سکوت گاهی یک اعتراضه و گاهی هم انتظار اما بیشتر وقتها سکوت برای اینه که هیچ کلمهای نمیتونه غمیرو که تو وجودت داری توصیف کنه.
ترومای من این بود که باید از خودم در مقابل
کسایی دفاع میکردم که قرار بود از من دفاع کنن.
"ولی پسرا واقعا خوشگلن "
شما فکر کن ... یه فیس نچرال و بدون آرایش رو داری میبینی که انقدر زیباس!