فقط منم که از همین الان دارم غصه گرمای تابستون و قطعی برق و میخورم یا شمام مثل منید🗿💔؟
هدایت شده از - اَنتَقَلبی .
در نهایت هیچکس نمیتواند غمِ دلِ دیگری را بفهمد...!
با تمام وجودم به کسایی که الان میتونن راحت نفس بکشن حسودیم میشه د آخه من دیگه دارم نمیتونم تف تو هر چی سرماخوردگی تفففف.