eitaa logo
پرایوتِ دتری
95 دنبال‌کننده
439 عکس
237 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی تو خش باش حتی اگه من نبودمم.
هدایت شده از - اَنتَ‌قَلبی .
در نهایت هیچ‌کس نمی‌تواند غمِ دلِ دیگری را بفهمد...!
با تمام وجودم به کسایی که الان میتونن راحت نفس بکشن حسودیم میشه د آخه من دیگه دارم نمیتونم تف تو هر چی سرماخوردگی تفففف.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
چجوری وقتی یه آدم رو ناراحت میکنین راحت میخوابین؟
خدایی دارم دو پله از دیونه بودن بیشتر میشم حواست هستتتتت؟
خدایا امشب سلامت روانمو به خودت میسپارم خودت حفظش کن .
تو مُردی خبر نداری!
از اونی که هر کار کردی تا بمونه چخبر؟
بدتر از گریه کردن اون اشکیه که نمیاد تا خرخره پُر اشکم اما از چشمام چیزی نمیاد همینا جمع میشه دفع بعد از تب عصبی به یه بدبختی دیگه تبدیل میشه 🦦.
پرایوتِ دتری
بدتر از گریه کردن اون اشکیه که نمیاد تا خرخره پُر اشکم اما از چشمام چیزی نمیاد همینا جمع میشه دفع بع
دیگه کار آهنگ هایی که صدرصد اشکمو در میاوردن گذشته دیگه کار از خوندن چت های قبلی گذشته دیگه کار از مرور بدی هایی که حقم نبود و بهم شده گذشته دیگه کار از مرور خاطرات گذشته دیگه کار از خوندن متن های قبلی چنل گذشته دیگه کار از یادآوری زخمای قلبم گذشته... نمیاد هیچی از این چشم کوفتی نمیاد اما سلول به سلولم پر غمه :)