هدایت شده از - اَنتَقَلبی .
در نهایت هیچکس نمیتواند غمِ دلِ دیگری را بفهمد...!
با تمام وجودم به کسایی که الان میتونن راحت نفس بکشن حسودیم میشه د آخه من دیگه دارم نمیتونم تف تو هر چی سرماخوردگی تفففف.
بدتر از گریه کردن اون اشکیه که نمیاد تا خرخره پُر اشکم اما از چشمام چیزی نمیاد همینا جمع میشه دفع بعد از تب عصبی به یه بدبختی دیگه تبدیل میشه 🦦.