کسی که بخواد بمونه ، هرجورشده میمونه پیشت...اما ادما وقتی بخوان برن میرن و هیچی هم براشون مهم نیست بهونشونم میتونه این باشه که دستت پنج تا انگشت داره(:
هر وقت دیدی گناهی انقدر بزرگه که نمیشه ببخشیش ، بدون اون از کوچیکی قلبته نه بزرگی گناه !
پرایوتِ دتری
00:00
تولدت مبارک بزرگترین حسرتم 🙃💔 :))
نشد تا تونستم جنگیدم بیشتر از توانم جنگیدم نشد که نشد نتونستم ، فداسرت که دوسم نداشتی تمام اشکام فدای یه تار موت خش باشی عزیز دل 🫂❤️🩹
گاهی اوقات به کسی میگی که دیگه هیچوقت بهت زنگ نزنه، و بعد تلفن زنگ میخوره و تو امیدواری که اون شخص باشه.