هر وقت دیدی گناهی انقدر بزرگه که نمیشه ببخشیش ، بدون اون از کوچیکی قلبته نه بزرگی گناه !
پرایوتِ دتری
00:00
تولدت مبارک بزرگترین حسرتم 🙃💔 :))
نشد تا تونستم جنگیدم بیشتر از توانم جنگیدم نشد که نشد نتونستم ، فداسرت که دوسم نداشتی تمام اشکام فدای یه تار موت خش باشی عزیز دل 🫂❤️🩹
گاهی اوقات به کسی میگی که دیگه هیچوقت بهت زنگ نزنه، و بعد تلفن زنگ میخوره و تو امیدواری که اون شخص باشه.
آنقدر خسته ام که میخواهید بروید هم بروید ؛ فقط در را محکم نبندید به ولله سرم درد دارد...)
اگه واقعا کسی رو دوست دارید هیچوقت چشمهاشو با اشک ، گوشهاشو با دروغ و قلبشو با زخم تزئین نکنید)
اصلا کی اهمیت میده؟ زندگیت رو بکن،اون پیام ریسکی رو بفرست، گریه کن، عاشق شو، حذف کن، اشتباه کن، همهاش جزئی از مسیره.