این روزها
از سنگ شدنم حرف میزنند ..
سنگی که برای تو از هر خاکی
خاکی تر بود… :)
درسته من گفتم: ”نبابا، اشکال نداره، فدا سرت، اصلاً چیز مهمی نبود“، اما هم اشکال داشت، هم ناراحت شدم، هم خیلی چیز مهمی بود....
هدایت شده از پرایوتِ دتری
من نباید اینجا فعالیت کنم تهش میشه معده درد و قلب درد نمیدونم شیداخو به این خوبی چی کم داره میام اینجا زر میزنم که تهش اینجوری بشم :/