ولی باور کن یه روزی دلت برام تنگ میشه برا حسودی کردنام ، غر زدنام ، قهر کردنام ، اهمیت دادنام، صدام ، خنده هامون همه چی چون من اونقدرام ادم بدی نبودم که فکر میکردی.
من فقط خیلی خستم از تب عصبی ، سردرد ، پنیک ، استرس ، ریزیش مو ، گریه ، گریه های نکرده ، بغض ، تپش قلب ، درد قلب ، همیشه نگرانی ، معده درد ، فکر کردن ، کندن پوست لب و ...
پرایوتِ دتری
من فقط خیلی خستم از تب عصبی ، سردرد ، پنیک ، استرس ، ریزیش مو ، گریه ، گریه های نکرده ، بغض ، تپش قل
همه اینا فقط برا مهربونی بیش از حد و جدی گرفتن زندگیه همین.
پرایوتِ دتری
خدایا درسته من چیزی نمیگم ، ولی تو با خودت نمیگی اون بچه سنی نداره ؟.
ولی تو با خودت نمیگی اون بچه سنی نداره؟ 💔 :)