پرایوتِ دتری
من فقط خیلی خستم از تب عصبی ، سردرد ، پنیک ، استرس ، ریزیش مو ، گریه ، گریه های نکرده ، بغض ، تپش قل
همه اینا فقط برا مهربونی بیش از حد و جدی گرفتن زندگیه همین.
پرایوتِ دتری
خدایا درسته من چیزی نمیگم ، ولی تو با خودت نمیگی اون بچه سنی نداره ؟.
ولی تو با خودت نمیگی اون بچه سنی نداره؟ 💔 :)
خیلی سعی کردم باهمه مهربون باشم حتی وقتی باهام بد بودن ،بهتر از خودشون باهاشون رفتار کردم ولی فهمیدم ارزششو نداشتن همون بهتر نسخه قدیمی خودم باشم.👩🏻🦯