پرایوتِ دتری
خدایا درسته من چیزی نمیگم ، ولی تو با خودت نمیگی اون بچه سنی نداره ؟.
ولی تو با خودت نمیگی اون بچه سنی نداره؟ 💔 :)
خیلی سعی کردم باهمه مهربون باشم حتی وقتی باهام بد بودن ،بهتر از خودشون باهاشون رفتار کردم ولی فهمیدم ارزششو نداشتن همون بهتر نسخه قدیمی خودم باشم.👩🏻🦯