در ظاهر روی پاهایم ایستادهام
گاهی میخندم و گاهی گریه میکنم
اما حقیقت این است که خسته هستم،
میخواهم فرار کنم، میخواهم بروم و ناپدید شوم .
جملهی «تو که اینجوری نبودی»
انقدر ناراحت کنندست که حس میکنم گوینده داره ته دلش گریه میکنه..